Mengapa Ghairah Seks Suami Padam ?

Hubungan seks antara suami isteri merupakan rahsia yang tidak perlu deketahui oleh orang lain. Ia terlalu peribadi untuk dikongsi oleh orang lain selain pasangan masing-masing. Namun ia mungkin diketahui oleh orang lain jika tidak ada kejujuran di dalam diri masing-masing.

Adakah itu akan terjadi akibat pengaruh kelalaian wanita didalam menaikkan ghairah seks pasangannya? Berikut ialah antara punca suami tidak memiliki ghairah seks.

1) SEOLAH-OLAH TIDAK SUKA SEKS

Wanita perlu satu kesedaran untuk berubah, jangan berbicara tentang seks dengan nada yang menghina sehingga menyebabkan suami rasa hilang minat.

* Tidak berani menunjukkan ekspresi diri atau berkelakuan seperti malu-malu kucing ketika melakukan hubungan seks.

2) TIDAK PERNAH KAWAL SEKS

Pastikan dan biar suami anda tahu anda menginginkan hubungan seks itu. Jangan sembunyikan perasaan didalam hati anda. Tidak salah jika anda yang mengambil inisiatif memulakannya dahulu.

3) TIDAK MENJAGA PENAMPILAN

Golongan wanita harus tahu bahawa lelaki lebih memandang kepada luaran jika dibandingkan dengan wanita. Lelaki sangat mudah terangsang, hanya melalui penampilan. Sebab itu lelaki mudah terperangkap secara fizikal.

4) TERLALU MENGHARAP

Sebenarnya lelaki tidak suka jika wanita terlalu bergantung harap kepadanya bagi memenuhi segala keperluan lebih-lebih lagi mengenai seks. Keadaan bertambah buruk jika wanita itu merengek-rengek seperti seorang yang tidak matang. Kesimpulannya, isteri harus yakin dan tahu menempatkan seks pada tahap yang sebenarnya didalam hubungan anda sebagai suami isteri. Jangan harapkan suami tahu apa yang anda inginkan, tetapi wujudkanlah sikap saling terbuka terutama mengenai kepuasan seks yang anda perolehi bersama.

Teknik Pancutkan Isteri. Keterangan lanjut, sila klik sini.


Seni Melambatkan Pancutan. Keterangan lanjut, sila klik sini.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s