Lelaki terkejut jumpa isteri di rumah pelacuran

WARSAW: Seorang lelaki terkejut besar ketika mengunjungi sebuah rumah pelacuran kerana mendapati isterinya menjadi salah seorang pekerja di situ.

Akhbar Super Express melaporkan, wanita berkenaan bekerja di situ bagi mendapatkan pendapatan tambahan.

Bagi menyembunyikan perkara itu, dia memberitahu suami bahawa dia bekerja di sebuah kedai di bandar berhampiran.

“Saya bingung. Saya rasa seperti bermimpi (melihat isteri di sana),” kata lelaki itu kepada media, semalam.

Pasangan itu sudah berkahwin selama 14 tahun. Berikutan terbongkarnya kegiatan isterinya, mereka dalam proses bercerai, lapor akhbar.  Reuters

18 thoughts on “Lelaki terkejut jumpa isteri di rumah pelacuran

  1. Dua2 bodoh..

    Si perempuan bodoh sebab kerja sebagai pelacur..

    Si lelaki bodoh sebab pergi cari keseronokkan kat tmpt pelacuran..

    Si lelaki tau pulak nak cerai kan bini dia, habis, selama ni dia pergi cari pelacur tak pe..

    Si perempuan macam dah tak da kerje lain je.. KFC ada, 7-11 ada… Hahahaha…

  2. sebenarnya kat Malaysia dah ramai yang menjual isteri untuk menambah pendapatan.cuma tak pernah heboh aje.

    • memang lah ada..rase nye sempit juagak ada nya…lagie bersih drp pelacur biasa….yg dah di tonggani oleh bapak hiv..siplis..georhennea…kebiasean terjadi nye kalo laki .. dah jadi mat fit…(menaggih dadah)..atau laki banyak utang, laki kawin lain sesuka hati..tgl isteri maseh montel..penoh keinginan…blum disempurnakan..ketagihan malam.. blum di teroki sepenoh nya..yg ini sempit lagie..servis memang best kalah atau sama isteri yg lovingkankan laki.. atau layani macam bini sendiri kase..kebanyakan mereka ini mempunyai nilai peribadi yg baik..syg menyanyangi..kehausan simpati diri..itu aje..kebanyakan nya berkerja..kata mat fit kat aku laa

      • mat fit menyambong tadi..biase nye aku kasi bayaran tak seberapa ..atas belas eksan je..takan lah nak makan free atas kelunakan atau makan free aje…..sian..kata nye…aku terase gerun pula rase nye…kalo kena baham api neraka de kemudian hare….. kdg kal sian jugak insan yg ada didikan ugama pelajaran baik2 terjebak macam tu ya..auzubillah…wallauallam…

      • oh, atas kehausan keseh sayang, mencari rezeki tambahan drp gaji untok laki atau mati pucok ,memenohi kesunyian di malam hari lah 2 kot

  3. ada kebayan.. kerana suami x tanggungjawab,, hanya tahu ada aje…. terpaksa ler isteri cari inisiatif sendiri nak cari duit. kalau x der kepandaian, iman x seberapa, cantik pulak,, itu aje ler kerja yang boleh dibuat…. pernah dgar tak, ada seorang ayah asyik nak berjudi aje, hutang keliling pinggang dgn Ah Long akhirnya anak dara dia jadi cagaran ….. susah orng kita x tau…. kesian anak2. Jadilah bapa yang penyayang…. “Selamat Hari Bapa”

  4. kekadang yg jadi pelacur tu pun kerana terpaksa, bukan suka-suka…kerana tak ada jalan lagi untuk mencari rezeki, jadi jalan mudah itu aje la,….

    • alam nie terbentang luas, nak pilih positive ke..negative itu hak individual,hak masing2 ..nak terganga 24 jam pun dia punya hal..kebaanyakan pak lebai mungkin masuk neraka …..walahuallam.

  5. Asal suka-suka, terpaksa…. lastly jadi seronok…. jangan pegang prinsip tu…. banyak lagi kerja yang halal. Pekerjaan tu hanya untuk mencari rezeki yang cepat tanpa usaha…. ALLAH MURKA….

  6. kalau nak tunding jari banyak kita boleh tunding… dari suami naik ke ibu bapa, tunding kat ketua kampung, tunding kat ADUN, tunding kat PAK Lah semua kena bertanggungjawab. So yang tunding tu tak bertanggungjawab ker kalau dengar berita2 cam tu?

    Asyik tangkap je buat apa? Nak tangkap memang boleh tangkap banyak2.. nak denda memang boleh denda… tapi… tapi…. nampaknya aku juga bersalah… haha.. sebab banyak yg aku boleh buat untuk membantu negara ini yang tunggang tebalik…

    anda semua tentu teringin nak menyumbang tenaga, wang ringgit dan usaha untuk memakmurkan negara ini kannn…

    Gua fikirlah sendiri…. (reverse Nabil plak)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s