Kenapa Isteri Pura-pura Puas?

Ramai wanita berlagak orgasme semasa melakukan hubungan intim dengan pasangannya? Walaupun tidak selalu tetapi ramai daripada mereka berbuat demikian.

Mungkin juga ada wanita yang tidak tahu apa itu orgasme. Cara mudah menjelaskannya, orgasme adalah satu keadaan di mana wanita merasai tubuhnya kejang, nafasnya menjadi pantas, mencekam kuat dan melakukan gerakan-gerakan dramatis untuk menikmati kepuasan.

Persoalannya kenapa perlu membohongi diri sendiri dan pasangan? Sedangkan berpura-pura puas itu hanya merugikan diri sendiri.

Bila dibuat kajian, ada beberapa sebab diberikan wanita, ternyata dalam hal ini mereka tidak boleh dipersalahkan.

Takut Mengecewakan Pasangan

Bila wanita melakukan hubungan intim dalam keadaan penat, dia ingin aktiviti itu segera berakhir. Namun suami tidak merasa puas jika isteri tidak orgasme. Satu-satu cara untuk memberi kepuasan kepada suami, isteri terpaksa berpura-pura orgasme.

Hanya mencari keintiman, bukan orgasme

Cara ini hanya mengecewakan suami, cara terbaik mengatasinya isteri terpaksa menipu diri sendiri dan suami dengan berpura-pura orgasme.

Ingin memuaskan pasangan

Jangan terkejut jika isteri mengakui tidak pernah mengalami orgasme semasa hubungan intim dengan suami. Namun mereka mahu suami menikmati kepuasan kerana anggapan lelaki, wanita juga sepertinya. Ini menyebabkan wanita tiada pilihan lain selain daripada terpaksa berpura-pura.

Tidak selesa dengan cara suami

Kebanyakan suami cuba pelbagai cara untuk memuaskan isteri termasuk sedikit kasar dengan harapan isteri segera orgasme. Hakikatnya bukan semua isteri menyenangi cara ini, untuk menyegerakan hubungan seks, dia terpaksa berpura-pura.

Masalah kesihatan

Wanita yang mempunyai masalah dengan organ reprodruktif maka dia kurang selesa melakukan hubungan intim dan sentiasa mahu menyudahkan segera. Namun mereka tidak mementingkan diri sendiri, sebab itu wanita sanggup berpura-pura.

Persoalannya bagaimana jika suami anda mengetahui anda berpura-pura? Sebaiknya anda berbincang dengan suami mengenai masalah anda dan mencari penyelesaian agar anda berdua bersama-sama menikmati kepuasan itu bersama.

Ingat anda tidak perlu berpura-pura demi kepuasan pasangan semata-mata, diri anda juga perlu difikirkan.

Info Menarik
Seni Melambatkan Pancutan!
Petua Seks Hebat! Hangatkan ranjang anda!
Isteri Dingin Seks? Rahsia mengghairahkan isteri!
Pelajari Teknik Rahsia Pancutkan Isteri!!
Seni dan Teknik Ciuman Hangat!
Rahsia Kecurangan Pasangan Terbongkar!
Rahsia Malam Pertama
Rahsia Doa Pengasih
Kamasutra Melayu Bergambar


Rahsia Isteri Hebat. Nak tau, sila klik sini

10 thoughts on “Kenapa Isteri Pura-pura Puas?

  1. Lepas buat hubungan disudahi dgn ucapan terima kasih, kadang2 hati aku tertanya2 adakah isteri aku puas @ tidak @ sekadar menunjuk kepada aku yang dia puas….kawan2 mcmana nak tahu kesahihannya …..

  2. tak kesah asal ayor ambo tekeluar dah laeh,mungkin dia pura2 atau nak cepat kurang kerana kurang sehat,fikiran terganggu,kita manusia kadang kala kita hilang mood nak ‘gasak’ tapi pasangan lagi satu nak sngat kemaruk aje,terpaksa lah ‘berkorban’ walau ‘keadaan diri derita’, nak melegakan orang drp kecurangan atu prasangka…lain l;ain

  3. gambor atas tu muka lelaki dlm kesayuan sebab tak dapat main,cuma mato dio pura pura pejam,tapi dihati merana tak dapat menikmati di malam hari tu,kemahuan membara menyebabkan penyiksaan diri, tapi perempuan tu dlm dialema serba salah sama ada ‘tawar cinta’ dgn pasangan,mengenangan sesaorang atau penyesalan ‘perbuatan’ bersama jejaka lain atau menyesal melakukan -menduakan kekasih

  4. kata2 ajo, sebagai perbincangan kosong aje ok….gambak atas tu …makwe kurus sangat tak berisi ada lak tompokan peta di baden ..abe’ drp 90 degree turun ke 0 degree…bagi den lak, kalau badan macam tu tak do mood lah,kurus sangat..takut patah riuk..,muko lak tak menarik…muko lah tak manis..asik ade problems ajo..tapi selalu nya kalu badan macam tu kepuasan memang terjamin…kepuasan memang ado,tak terkiro raso nyo…mu memang pemandu stering 101%….semacam mat salleh badan bosa dgn minah asia la..memang syok dia mengemudi sampan yg kecik molek ….syok nya dia… gelak gelak ajo ok

  5. senang aje jawapan nya….ada dua jawapan..satu versi baik….dan satu lagi versi jahat…

    versi baik = …pasal dia sayang kat laki dia…..apa pun ketidak puasan dia simpan….
    so ingat lah lelaki…org perempuan ni pengorbanan dia macam2 bidang….dan besar…

    versi jahat…= dia dah puas dah kat lain…ha ha…jaga2…sendiri mau ingat…tu yang org
    cakap jangan puas diri sendiri aje…belajar sikit camana

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s