Asmara Seks Spontan

Seks adalah sebuah pilihan. Sebahagian orang menganggap aktiviti yang satu ini sebagai sesuatu yang cukup istimewa, sehingga memerlukan persiapan yang luar biasa. Bagi sebahagian yang lain, seks hanyalah sebuah aktiviti yang biasa-biasa saja. Apapun pilihan Anda, tiada masalah asalkan Anda dan pasangan mampu menikmatinya.

Dalam kehidupan berumahtangga yang sudah berlangsung cukup lama, biasanya seks menjadi hal yang biasa saja. Namun, jangan biarkan seks hanya sekadar rutin tanpa ada rasa. Untuk menciptakan seks luar biasa, tak perlu persiapan berlebihan, yang diperlukan hanyalah spontan.

1. Tidak ada yang lebih seksi selain memberitahu pasangan tentang apa yang Anda inginkan. Tak perlu malu-malu, kerana itu demi kebaikan Anda berdua. Suami memerlukan arahan yang jelas. Malah seorang lelaki yang sudah berpengalaman sekalipun akan mengalami kesulitan jika hanya mendengar permintaan yang berupa bisikan dari Anda. Jadi ucapkan dengan jelas apa yang Anda inginkan, tanpa harus malu-malu.

2. Untuk menyegarkan suasana di tempat tidur, Anda sebaiknya menyelitkan sedikit humor saat sedang berasmara bersama pasangan.

3. Kegel. Perempuan yang pernah hamil dan melahirkan, biasanya memiliki sedikit masalah pada otot dasar panggul. Otot yang tak lagi elastis akan mengakibatkan perempuan tak mudah mencapai orgasme. Untuk mengatasinya, lakukan senam kegel. Tidak hanya orgasme yang hebat yang akan diperolehi, malah Anda juga tidak akan merasa ingin buang air lagi ketika sedang tertawa terbahak-bahak.

4. Tidak selamanya suasana romantis (cahaya lilin, slow music, dan serpihan bunga) selalu menjadi saat-saat terbaik untuk berasmara. Seks tetap mampu menjadi sesuatu yang istimewa ketika dilakukan dengan spontan.

5. Gosok gigi sebelum berasmara sudah cukup membuat pasangan senang. Nafas segar membuat ciuman dan hembusan nafas Anda terasa menyenangkan.

6. Siapkan sesuatu yang mampu membuat mood Anda bagus saat sedang bersamanya. Buku seks yang erotis, fantasi yang hot, mampu menjadi saranan latihan untuk meningkatkan libido.

7. Meminta terlebih dahulu, tak melulu bererti Anda harus beraksi berlebihan. Tak perlu memberikannya tarian meliuk-liuk yang menggoda, cukuplah dengan isyarat mata dan senyuman.

8. Berasmara di kamar mandi memang memberikan sensasi tersendiri. Akan tetapi ini agak meletihkan, kerana agak sukar menyeimbangkan tubuh ketika sedang berhubungan seks sambil berdiri. Jika Anda tetap ingin mencuba untuk melakukannya, jadikan aktiviti mandi hanya sebagai foreplay, dan aksi seterusnya sampai akhir dapat dilakukan di tempat yang lebih selesa.

Selamat mencuba.

Sumber: Suara Merdeka

19 thoughts on “Asmara Seks Spontan

  1. Dulu aku penah amik syabu.. tujuan aku satu je.. kerja dan buat sex dgn bini aku.. sampai 5-5-14jam pernah baru pancut.. yg best nye bini aku punya sentiasa bergetah.. main la hardcore camne pon sbb bini aku mmg semula jadi getah rapat kat f
    V dia.. kisah aku seks pakai syabu memula dulu bini aku sampai xtahan.. aku beli jamu kat die.. supaya air faraj maintain ada walaupun dan berejam main.. tapi terlalu kerap.. begitu.. sampai sakit2 pingang aku dah bini aku.. aku cuba berenti syabu .. aku main normal minum kopi tongkat ali… sudahnya main berpancut2 la jawabnya.. last aku nk tgk satu produk ni gel gambir… campur ngan minyak belacak aku pakai.. skrg standard pon leh tahan 25min-40min terus main tu.. tapi lepas sapu..leh main sampai 1jam lebih.. dgn hardcore .. kalo slow2 feel tu yg sampai 3jam.. ..sebenarnya aku tersapu lebih..

    Al kisah
    Seks spontan lepas bergaduh.. sangat indah.. bini merajuk xnak bgi.. tapi kene geli2.. sapu minyak skit.. sebelum tu.. ber jam-jam sampai kering air memasing..
    *tersapu lebih kat adik botak.. tu yg berejam hampir 3 jam..

    Gel gambir jantan (terbaek..)

    Satu nk pesan kat suami2 kat luar sana.. kalo rasa bini punya longgar tu.. jaga kan lah.. barang bini.. belikan makanan kesihatan dan wanita dia.. ni longgar.. gatal nk cari pompuan lain.. tu jdi zina.. yg dah mmg bergetah tu pon.. kalo jaga..bertambah getah.. mcm bini aku.. hahaha..sentiasa daraa je..
    X pernah jemu ..

  2. Bonjour,Je suis un fidèle lecteur de Riposte Laïque, et je ne crois pas que cette association soit anteichrét-enni, bien au contraire elle est anti-islam et je lui souhaite longue vie

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s