Rahsia Mengghairahkan Isteri Terbongkar

Di awal perkahwinan semuanya nampak indah dan bahagia. Sekali suami minta, terus isteri senyum dan bersedia. Namun selepas setahun dua berkahwin, 5 kali suami minta ingin melakukan seks, belum tentu isteri memberikan respons.

Dalam menjalani kehidupan rumah-tangga, memang banyak dugaan dan cabarannya. Kesilapan dan kelekaan suami terhadap perasaan isteri membawa kepada penurunan nafsu batin isteri. Perasaan ghairah dalam hubungan suami isteri mestilah sentiasa disemai..

Setelah sekian lama kunci rahsia kenikmatan suami isteri ini dipendam, akhirnya rahsia itu akan didedahkan bagi membantu para suami bagi membangkitkan ghairah isteri ketika ingin bersama. Bersedialah membuka kunci rahsia itu dan menjadikan isteri anda kembali HOT!! ketika diranjang…

Untuk membaca lebih lanjut, sila klik sini sekarang juga!

4 thoughts on “Rahsia Mengghairahkan Isteri Terbongkar

  1. hmmm.. ingatkan ada petua nye kat sini..rupa nya gazet jer la.. ee kena tipah tertipu lah nie.. hehheee….

    Apa sampai nak bunuh istri bila tak dapat? Bodoh nye laki dier… dah mampui nak cari kat mana?

    tapi yang heranya… aku dah more than 10 years pun masih tak jemu2 ngan bendera dier.. asyik nak aje.. nak lagi kalau hubby belikan lingerie..”victoria secret” hmm favorite! tapi dier selalu kata tak pakai apa2 lagi favorite! menyampah! agak semua suami camtu ke?

  2. MJ….Saya suka kalau wife pakai baju tidur sexy. Kalau tutup sikit sikit .. terbuka sikit sikit… geram woo… kekadang tak sempat tanggal pun.. just selak sikit jer.

  3. Memo Ukhwah:

    From:”hazlan hj. mohammad”

    KISAH SEHELAI BULU MATA

    Diceritakan di hari pembalasan kelak, ada seorang hamba Allah sedang di adili. Dia dituduh bersalah kerana mensia2kan hidupnya di dunia utk berbuat maksiat. Namun begitu dia berkeras membantah, “Tidak demi langit & bumi, sungguh tidak benar. Saya tak pernah melakukan perkara itu.”

    “Tetapi saksi-saksi mengatakan engkau betul2 telah menjerumuskan dirimu sendiri ke dalam dosa “. Orang itu menoleh ke kiri dan ke kanan, lalu merenung segenap penjuru ruang yg ada. Kemudian dia pun menyanggah, “mana saksi2 yg engkau maksudkan? Disini tiada sesiapa melainkan aku dan suaramu sahaja.”

    Jawab malaikat, “Inilah saksi-saksimu. ….” Tiba2 mata berbicara, “Saya yg memandang,” Disusuli dengan telinga, “Saya yg mendengar perkara itu” Hidung pun tidak ketinggalan, “Saya yg mencium”

    Bibir pun mengaku dengan slumbernye, “Saya yg merayu”. Lidah menambah dengan berani, “Saya yang menjilat dan menghisap”. Tangan tanpa malu meneruskan, “Saya yang meraba dan meramas”

    Kaki pula menyusul, “Saya yg berjalan dan berlari semasa itu”. “Nah kalau dibiarkan kesemua angota tubuhmu akan memberikan kesaksian tentang perbuatan aibmu,” ujar malaikat. Org tersebut tidak dapat membuka sanggahnya lagi. Ia berputus asa dan amat berduka kerana sebentar lagi ia akan dihumban ke dalam neraka jahanam..

    Padahal ia amat berharap agar segala perbuatan jahatnya dapat diselindungi. Tatkala dia sedang dilanda kesedihan, tiba-tiba terdengar satu suara yg amat lembut dari sehelai bulu mata berbunyi, ” Saya pun ingin mengangkat sumpah untuk menjadi saksi dalam perkara ini.” Malaikat menjawab dengan tenang, “Silakan wahai bulu mata”

    “Terus terang sahaja, menjelang ajalnya pada satu malam yang hening, aku pernah dibasahi dengan juraian air mata penyesalan mengenangkan segala perbuatan keji yang telah dlakukan. Bukankah rasulnya telah berjanji, apabila ada seorang hamba yang ingin bertaubat, walaupun sehelai bulu mata sahaja yg dibasahi dengan air mata, demikian itu diharamkan dirinya dari ancaman api neraka? MAka, saya sehelai bulu mata, berani tampil sbg saksi bhw dia telah bertaubat sampai membasahi saya dengan air mata penyesalan.”

    Dgn kesaksian bulu mata itu, orang tersebut dibebaskan dari neraka dan segera dihantar ke syurga: “Lihatlah hamba Allah ini masuk syurga kerana pertolongan bulu mata..”

    Air mata keinsafan di malam sepi, sebagai munajat seorang hamba terhadap dosa-dosanya… Renungk-renugkan dan selamat beramal.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s