Pembantu Rumah Yang Kejam

Video pembantu rumah (maid) yang memijak anak majikannya agak sensasi setelah keluar berita TV. Harap para ibu bapa berhati-hati ketika meninggalkan anak mereka di bawah pengawasan pengasuh atau pembantu rumah. Sekiranya anak anda ada kesan lebam atau mengadu sakit, jangan ambil mudah tetapi buat siasatan. Jika mampu memasang CCTV, lagi bagus kerana ada bukti yang kukuh terhadap penganiayaan yang dilakukan terhadap anak anda.

6 thoughts on “Pembantu Rumah Yang Kejam

  1. tak terkata kejam nya manusia….org mcm ni tak layak hidup d muka bumi ni….baik d hapus kan sama sekali agar anak2 tak trauma….sangat memilukan d perlakukan sebegitu rupa….

    AKH SAKIT NYA HATI….SANGAT KEJAMMMMMMMMMMMMMMM

  2. Nama keluarga tersebut adalah keluarga Abdul Razak, pelaku penyiksaan itu adalah ibu tiri dari anak-anak Abdul Razak setelah isteri pertamanya meninggal dunia 8 bulan yang lalu. Ibu tiri (pelaku penganiayaan) sekarang telah dibawa ke mahkamah.

  3. aku menangis tengok video tu. tak tau la kalu jadi ko anak aku, kesian anak kecil tu. semoga Allah membalas kezaliman “betina binatang” tu..

    kesian anak tu…dipijak. dah aku dah tak boleh komen. aku sebak…

  4. nda sanggup aku lihat video. ingin rasanya ku cekek pembantu itu…. hukuman pancung pantas untuknya…. keterlaluan.

  5. kejamnya manusia sekarang..kpd ibubapa yg nk amik pembantu rumah samada warga indonesia mahupun malaysia berhati2lah memilih..sayangilah anak anda..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s